slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel12533    
Zdar, kolik muzu mit vybrusu na na polskem valci ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12707    
14-15-16.....Na 14.výbrus(41,5) seženeš v klidu píst i kroužky,na 15.výbrus(41,75) už je to horší,ale třeba sesa ho má a na 16.výbrus(42) sem eště píst nikde nenašel a tak nějak je to totál maximum,co to vydrží.....síla vložky 2mm..... Pokud chceš víc,běžně se dělá vrtání 41,50mm (60ccm) ale chce to trochu poupravit sací a vejfukovej kanál + vyřešit hlavu a kompresní poměr.....už sem pár takových válců dělal....a když se povede,je to pecka.....ale pozor,není pravidlem,že ti to udělá každej brusič.....pro některý je 8.výbrus konec světa.....
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 12:04
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
myslím si že výbrusů tam může být uplně stejný počet jako na origo ale hlavní bude to, jestli to ten polský válec vydrží :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: karl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřeboval bych pomoct předělávám rám z pita ale mám problém s kyvnou vidlicí a zadním kolem potože na pitu je náhon v levo a fichtl má v pravo ale když vše otočím tak by to šlo jenže zase je problém s brzdou jelikož je kotoučová když kyvku otočím tak mám brzdič pod kyvkou a mám strach že to někde urvu. předem děkuju za cenné odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Převařit držak a jedu dál :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nemel bys jednodussi dat tam jina kola, dopredu 19-ku a vzadu 16-ku z pionyra s nechanym bubnem?
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 12:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ram z pita, ze je lehkej? Ale jen houst, mam rad na zavodech tezky kravy s ramem z pitbiku... .)
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel12704    
právě že je lehkej... jenže je tam prostě problem s tou kyvkou a zadní brzdou\r\n
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ja bych se na ram z pita vyprdnul. Je to tezka a zbytecne masivni krava...
 
 
Datum: 03. listopadu 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: Jirkajenprozname      IP: uživatel9785    
Ahoj chalpi potřebuji poradit.Chci stříkat Mustanga (oranzovo bíle) a nevím jakou zvolit barvu.Nechám si vše opískovat a poté to stříknu ,,šprickytem´´ a zakladovkou.Ale nevím jako zvolit vrchní barvu druh a čísla barev.pomůže někdo?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bílá by měla být slonová kost a dál už nevím. zkus hledat na netu. :-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Zdar draci, chci si trochu upravit sací a výfukový kanál (mám poláka s 8 výbrusem(teď už vím že to byla chyba), pečlivě vše slícované, poctivé GO motoru a zhruba zajeté 500 km.) Jede pěkně, ale myslím že vrtání 40 má na víc. Teď k problému, chci upravit vyf. kanál do tvaru hříbku ( hodily by se mi max. rozměry, kam až můžu zajít s časováním výf. k.), sání co možná nejvíce rozšířit, aby ještě zavíral píst, máte s touto úpravou někdo zkušenost ? Jelikož jsem začátečník, byl bych rád kdyby jste mi někdo alespoň nastínil výše zmíněnou problematiku časování nebo jákékoliv rady do začátku.\\r\\nDěkuji předem za vaše příspěvky ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Kolik výbrusů mohu mít na tomto polském válci maximálně ?
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Dík za info.
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12700    
Pokud tam chceš nechávat 3K píst,tak nemá vůbec význam úpravu řešit,nepojede.
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Teoreticky, kdybych tam chtěl nechat 3 k. píst tak mám problém s píst. zámky-budou zasahovat do vyf. k. ne ? tak vlastně nemohu udělat takovou šířku výf.k. takže mohu jen udělat "hříbek bez krajů"a teda těch 29 mm od HU ?? nedá mi to abych to nezkusil, co s tím ?
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 16:12
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
Díky :-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12700    
Zajít mužeš kam chceš....ale jestli je to na seriovku,tak bych nechodil s šířkou "kloboučku hříbku" přes 25mm,horní hrana 29mm od HU. Sání zbytečně moc zase nerozšiřuj,stačí o 2mm doleva(tam kde neni vybrané) a spodní hrana sacího kanálu ideálně 68-68,5mm od HU + upravit hlavu na vrtání 40 + jednokroužkový píst s chromákem či litinou.....pokud by sis na to netroufal,udělam ti to,stačí se ozvat....Standa
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12533    
krejzekmilan@seznam.cz
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: nsr      IP: uživatel11091    
čaute...chtěl bych se zeptat jestli když dam na dvoukroužkovej pist jen jeden kroužek bude to fungpvat jako jedno kroužkovej ? muže se to vubec ? popřipadě bych vyndal zamek aby nevyletěl nebo něco diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12699    
NSR: Už chvilku koukám,že hledáš všechny možný cesty k výkonu,ale všechno špatně. Ozvi se mi na mail,proberem to.
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12699    
Ono celkově nejde praktikovat nějaký přepouštění přes píst na klasickym jednokruhu,natožpak na dvoukruhu :-D Je navíc potřeba mít píst se zápichem kroužku do 2mm od dna pístu....kdo nevěří,jukněte ke stejskalovi.....
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 11:45
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12698    
jak si se ptal na ty okýnka, mohou být v pístu, ale píst se na to používá většinou jednokroužkový..při dvoukroužkovém pístu by byly v reálném světle umístěné moc nízko, a při použití jednoho kruhu na dvoukroužkáči by ti spodní vybrání na kruh znemožnovalo dosáhnout toho čeho chceš, pro to bude klasický píst nevhodný.
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: nsr      IP: uživatel11091    
jako kdybysi před dvěma lety samej idiot ;-) reminder
 
 
Datum: 31. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Okýnkama, chlapče, vyměn ten píst a nic víc neřeš!
 
 
Datum: 31. října 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevymejšlej blbosti dej tam 2 jak se má, jestli chceš jeden kroužek kup si na to i píst.
 
 
Datum: 31. října 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: nsr      IP: uživatel11091    
dik...nemaš zkušenost s těma přepouštěcima okynkama přes pist jak je na jawa-50.cz ?
 
 
Datum: 31. října 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12696    
nebude ten výřez pro druhý kroužek ti bude dělat bordel, vždy píst osad tolika kroužky jako tam má být.. pro dojetí by to teoreticky šlo.. ale jinak vliv bude že výkon pujde dolu..
 
 
Datum: 31. října 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: jawa      E-mail:      IP: uživatel9087    
čest chci si zprovoznit tachometr a i kdyz zapojim nahon do tachometru tak stejne nejde nevite cim to asi je?? a de vubec nekomu?? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel9087    
na 21 a dik za vsechny rady
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem měl úplně ztuhlýho šneka, musel sem ho rozebrat a naložit do uvolňovače šroubů... A navíc sem neměl na rozetě ty 2kolíčky co se na ně nasune šnek... A nebo můžeš mít v prdeli čtyrhran na náhonu,
 
 
Datum: 31. října 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tipuju, že to chceš na fichtla, tak prvně zkontroluj jestli ti nedrhne lanko, jestli to nedrhne tachometr a nakonec jestli se ti náhon (u rozety) vůbec točí... jak ne, tak máš buď na rozetě urvané takové poháněcí nesmysly, nebo máš kolco a šneka v náhonu v háji ;-)
 
 
Datum: 31. října 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
A na jakou motorku ?
 
 
Datum: 31. října 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: Jirkajenprozname      IP: uživatel12694    
Zdar draci,prosím o info.Kolik může stát opískování rámu,nádrže a blatníků na Mustanga?Dále pak kolik si může vzít lakýrník za nastříkání těchto dílů?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jirkajenprozname      IP: uživatel9785    
Barvu na rám černou,blatníky bílé a zbytek oranžová dle originálu.Máte někdo zkušenost?
 
 
Datum: 31. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mám komplet svou barvu
 
 
Datum: 31. října 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska jsem vezl konečně po půl roce komplet fíka do lakovny tak jsem zvědav co mi říkal tak lakování parabola podsedadlový plech rám prsíčka vše již opískované tak 2 000 ale teď jsem mu dovezl aj menší díly tlumiče kříž stojan....nechám se překvapit :-)
 
 
Datum: 31. října 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to je tezky kdyz to dam strejdovy tak mam vse do 300,- ale kazdej si rekne neco jinyho
 
 
Datum: 31. října 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
tak ono zalezi jestli to bude strikat barvou nebo lakem a jastli si tu barvu nebo lak bude muset namichat nebo to je odstin kterej se normalne pouziva
 
 
Datum: 31. října 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opískování by mohlo stát v rozmezí 500-1000kč, záleží kde ti to budou pískovat. A ceny laku se liší ještě víc, někdo si řekne 4000, někdo 10000...
 
 
Datum: 31. října 2011 8:41
 
 
 
 
Jméno: nsr      IP: uživatel11091    
zdar borci...mate někdo zkušenosti s rozšiřením vyfukového kanalu...popřipadě na kolil cca 26mm a jaky je výsledek :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1250    
já jezdím šířku 28.5mm a v pohodě
 
 
Datum: 31. října 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3141    
Ahoj. Úprava motoru/válce nespočívá jen v rozšíření výfukového kanálu. Je to třeba brát komplexně. 26mm je dobré i špatné,záleží na tvaru kanálu.
 
 
Datum: 31. října 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: kubajzs      IP: uživatel8498    
zdravim, prosim vás nemáte někdo návrh výfuku ke stejskyho silniční RS úpravě, mám ho v PC ale nemůžu ho přelouskat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: kubajzs      IP: uživatel11580    
jestli ho nemáte někdo náhodou v PC, dobře čitelný, já některé hodnoty nemůžu přelouskat,ja píše standa taky jsem ho někde stáhnul možná právě na motoinzerci, stačilo by my klidně kdyby jste sem ty hodnoty obsali např průměry, a dýlku kuželů, celkovou dýlku výfuku atd,...prostě tak jak je to na tom plánku,...a nebo prosím poslat na mail kubajzs-1@seznam.cz Děkuji
 
 
Datum: 31. října 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12693    
mam ho z motoinzerce..ale je to necitelny
 
 
Datum: 30. října 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no a po nás ho chceš jak...? :-D poslat poštoou na papíře..? :-D
 
 
Datum: 30. října 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      IP: uživatel11092    
Zdravím. Potřeboval bych na fechtlovi vyplést kola pevnějšíma drátama. Jakýma by to šlo? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
simson má o něco silnější dráty a jdou tam bez problémů
 
 
Datum: 30. října 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
čus chlapi dával někdy někdo z vás na pionýr jazýčkovej ventil ? jestli jo davali jste ho přímo na klikovou komoru nebo na válec .dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na rozsahu úprav a způsobu sání.
 
 
Datum: 29. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      E-mail:      IP: uživatel12135    
zdarec nevíte někdo jak zvíšit na pionyru výkon dík za rady\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12680    
Vim:-D
 
 
Datum: 28. října 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jak píší ostatní, v první řadě go, pak třeba válec...
 
 
Datum: 28. října 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: mare      IP: uživatel9681    
ty si tu poprvé nebo neumíš hledat?
 
 
Datum: 28. října 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Většina lidí chce zvyšovat výkon u strojů, co jsou těsně před smrtí, kde se kola skoro netočí, řetěz po smrti, komprese nulová, filtr zasraný... Začni GO motoru, dej si do kupy tlumiče, ložiska v kolech, dopni/vyměň řetěz (popřípadě celou řetěz. sadu), vyčisti výfuk, dej nový vzduch. filtr, pořádně sešteluj karbec, zapalko. A až tohle všechno budeš mít a pionýr pojede opravdu tak jak má, tak začni s nějakým laděním. Do tý doby to nemá cenu.
 
 
Datum: 28. října 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jestli "zvíšit", tak jedině samolepkou "NouFííír", vybrakovaným výfukem a hustokrutodémonským vzduchovým filtrem.
 
 
Datum: 28. října 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: pekáč      IP: uživatel12547    
vybrusem,klikou,vyfukem.karbecem,zapalovaním,hlavou,svícou
 
 
Datum: 28. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Míra Jeřábek      E-mail:      IP: uživatel7445    
Zdravím vás,mám jeden dotaz.Koupil jsem si Vape zapalování na sváho Pionýra,zajímalo by mě ,jestli ho někdo máte a jaký předstih jste zvolili,základní je 2,1mm před horní úvratí ale já nastavuju 1,6mm.Do ted jsem jezdil tiristorové zapalování a na šestikanálu co jezdím bylo super. Mám odzkoušeno,že nad 2mm předstihu se válec hřeje o 30¨C více. Za odpověd děkuji a pokud by měl někdo zájem o to tiristorove zapalko,tak je k mání. Díky Míra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Míra Jeřábek      E-mail:      IP: uživatel7445    
Cena tiristorového zapalka je na inzertní sekci.Díky Míra.
 
 
Datum: 28. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: Míra Jeřábek      E-mail:      IP: uživatel7445    
Tak to tě asi překvapilo právem,já si špatně přečetl návot na doseřízení předstihu!!!Ale ted jsem to naštudoval a zítra to jdu namontovat.
 
 
Datum: 28. října 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Překvapuje mě, že někdo, kdo jezdí 6k válec si neumí správně nastavit zapalování... Testovaci kopec a postupně upravuj předstih, u VAPE to máš o to jednodušší.
 
 
Datum: 28. října 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám rysku na rysce a bez problému ;-) aby se to hřálo to by jsi musel dát okolo 3,5 mm.... jinak podle návodu co jsi k tomu dostal se to dá nastavit i na 1,6 mm :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neinzeruj!
 
 
Datum: 28. října 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mám nastavené podla návodu a som spokojný
 
 
Datum: 28. října 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: AGsAE      IP: uživatel12547    
za kolik a z ceho je? z babety
 
 
Datum: 28. října 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel11260    
ahoj, máte někdo zkušenosti s vařením karteru na fichtla, konkrétně metodou Mig?...jaký maj ty kartery složení a jakej přesně na to používáte drát ?...musí se to vařit čistým argonem, nebo stačí corgon ? .... dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:17
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel11260    
-> trubka...dík za normální odpověd ...:-)
 
 
Datum: 30. října 2011 1:17
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12686    
cezetak -žvaníš blbosti.Vaříš tak akorát brambory. S TIGem to musíš umět-což pochybuji a svár MMA pro korozi je překonaný.Pro pavla-Migem to jde dobře,použij drát Al-Mg a směsný plyn Ar,CO2
 
 
Datum: 29. října 2011 23:52
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel11260    
-> cezetak ....tys to tim migem někdy zkoušel? nebo proč to zavrhuješ? ...
 
 
Datum: 29. října 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
elektrodu na hliník ... stojí na naše 11 kč .... co sem vypozoroval tak se to ale moc nekroutilo.. byly to malé sváry... větší sváry by se už kroutily.
 
 
Datum: 28. října 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cezetáku prosím akú elektródu používaš? a keby som to nahrial? potom by to nemalo krútiť ne?
 
 
Datum: 28. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
migem to neuděláš ani kdyby ses na hlavu stavěl :-D ..... když už tak TIG a použít s argonem.... taky mám dobrou zkušenost s vařením hliníkovou elektrodou.. samosebou na staré usměrněné svářečce. sice se to tak jako tak pokroutí ale jde to
 
 
Datum: 28. října 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Zdarec chlapi chtěl sem se zeptat nemáte někdo na pionyru tachometr z kola aby vám dobře ukazoval dik za rady chtěl bych si koupit tenhle http://moto-doplnky.eu/budiky-c609/moto-tachometr-digitalni-sigma-sport-mc-8-i818/ tak prosím poradte jesstli bude ukazovat spravně dík\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
Dobře si to vyresil
 
 
Datum: 29. října 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: diky za fotky
 
 
Datum: 29. října 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám předchůdce téhle verze (tacho ukazuje do 300 km/h - určen právě pro moto) cca 9 let a pořád funuje bez problémů
 
 
Datum: 28. října 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti poslem foto ako som to vyriesil ja..
 
 
Datum: 28. října 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo tachometer zapojeny mam...no nejde o ukazovatel rychlosti...skor o ostatne udaje ako cas, priemerna rychlost a podobne, ktore tieto cyklopocitace vacsinou maju...inak mam cyklopocitac z Lidlu z akcie za 3,99e a funguje perfektne...az na to problemove uchytenie na vidlicu
 
 
Datum: 28. října 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lebo origo tachometer je nepresný a dokonca kazdý do inej miery
 
 
Datum: 28. října 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
a proč si nekoupíte normál lanko do tacháče co je na fichtlu origo..?
 
 
Datum: 28. října 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne s tym mam problem. mam to na prednej vidlici a ked narazim na vacsiu jamu, ze tlmice idu nadoraz, pohne sa to a prestane merat. Musim to nejak lepsie vymysliet
 
 
Datum: 28. října 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na klasických vidlicích je to problém... zkoušel jsem to dát úplně až ke konci manžety a magnet co nejblíže ráfku, ale nefungovalo to když se jelo po hrbolech atd... protože to pružilo a dělala se tam mezera... další způsob kterej dobře fungoval byla hliníková pásovina kterou jsem přišrouboval pod matku osky a trčela jako kdyby k motoru do zadu ale blatníku se nedotýkala a zase magnet upevněnej až u ráfku a na tu pásovina jsem dal čidlo a fungovalo to pořád ;-) :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked je tu tato tema, tak sa spytam: Ako mate vyriesene upevnenie magnetu? nemyslim na koleso ale na vidlicu, popripade kde a ako to upevnite. Diky
 
 
Datum: 28. října 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sigma trpí na vodiče.... jsou drátky od snímače až po přístroj tek ty se rychle prošoupou a nebo roztrhnou.... ale jinak je to super :-) a obvod kola musíš změřit ale u fichtl je to cca 1700 mm já na drapáku mám 1750....
 
 
Datum: 28. října 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Jo dik za radu a ten rozmer kola to je to císlo na tachometru ctyrmistny ze a kolo u pionyru je 16?
 
 
Datum: 28. října 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Drátovou Sigmu používám na svém Peklostroji už dvě sezony a OK.
 
 
Datum: 28. října 2011 7:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo sigma a drátovej ten je dobrej měl by ti ukazovat zprávně teda pokud tam zadáš zprávnej rozměr kola
 
 
Datum: 28. října 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,prosím vás mohl by mně někdo přesně říct nebo změřit jak je dlouhá zadní pružina na jawě 550?Moc dík všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
10,5cm.. jakjsme jeli na 555-ce tak jsme to dávali na doraz.. :-D
 
 
Datum: 28. října 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nevíte někdo, jak co nejlépe odstranit z motorky starý samolepky a nejrůznější pitominky tohohle charakteru, aniž by se poškodil lak? Díky moc za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ti to nepomůže, ale ono je možný, že sou ty samolepky přestříkaný bezbarvym lakem
 
 
Datum: 27. října 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
Skus to buď ředidlem nebo lihem..;-)
 
 
Datum: 26. října 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: vladan 05      IP: uživatel12653    
Skus to buď ředidlem nebo lihem..;-)\r\n
 
 
Datum: 26. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vapkou :-D :-D mě někdy pomůže je umývat Jarovou vodou, ale pokud jsou to odolný vůči vodě, mrazu,otěru tak to asi nepomůže...
 
 
Datum: 26. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nahřejvat jsem to zkoušel a nic. Jsou to takový starý, strašně tenký. prakticky je ani není na tom povrchu cítit, se o ně nezarazí ani ostří nože, jak je ten přechod okraje samolepky na plech motorky slabej. Fakt peklo, už nevím co s tím..:-/
 
 
Datum: 26. října 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12362    
zkus to jemně nahřát...ale že tam byla samolepka asi vidět bude....
 
 
Datum: 26. října 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: dhfhd      IP: uživatel12547    
hoj draci,co je lepší do terénu,jednokrouzkovej píst,nebo dvou a nebo tři?díky za rady /jawa 20/.Rozetu mam 75 z odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
aspoň 4 kroužkovej ať to má grády .......!!! :-D :-D
 
 
Datum: 27. října 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako jo pojede to :-D bude to táhnout ale myslím si že na originál válec stačí 2kruh :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas na druhou stranu, s tou rozetou to tah mít bude...takže já bych zkusil 1K...ale věc názoru :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez upravenýho válce je 1kruh k ničemu....
 
 
Datum: 26. října 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tou rozetou bych volil jednokroužkovej.
 
 
Datum: 26. října 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Ardno.69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, ted upravuji válec na fichtlu , vložku mam vylisovanou. Chci se zeptat ja děláte veliké pomocké vejfukové okénka a jaký tvar, popřípadě jak je děláte daleko od vejfukáče. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12669    
přepážky 1-1,5mm ,šířka oken co se vejde mezi štefty,délka oken od přefuků po hranu hlavního kanálu
 
 
Datum: 26. října 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: huf      IP: uživatel11032    
Zdravím draci, chci se zeptat jakou máte helmu na fichtla, jestli integrálku nebo otevřenou s plexi (skútrovou), furt se nemůžu rozhodnout jakou helmu, protože myslím že v integrálce to je větší komfort ale zase to blbě vypadá na fichtlu, nebo ne ? :-) Tak poraďte :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jedině dobový kokos :-) ten se na fichtla hodí nejvíce :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
když se nebojíš investovat tak si kup značkovou helmu a ne jakýsi krám z popronu
 
 
Datum: 26. října 2011 9:56
 
 
 
 
Jméno: huf      IP: uživatel11032    
No já jsem uvažoval tady o tehle &#9658; http://www.popron.cz/helma-highway-1-nx2-metalicka-cerna/ určitě se nebojím do helmy investovat :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Kokos je stylovej ale bezpečnost už je na tom hůř je na každým co upřednostní ;-)
 
 
Datum: 26. října 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako jo ale ne v male rychlosti jak u kokosu ženská ho neviděla na kruháču přes sloupek a už to bylo jinak ja bych teda na sebe kokos nikdy nedal
 
 
Datum: 25. října 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otřes mozku mužeš dostat i v té nejlepší helmě :-D akorát ti nepraskne lebka.... já mám cross integrálu worker...
 
 
Datum: 25. října 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normál integrálka od nitro racing nevypadá to blbě jezdí v tom i další 3 kámoši a kamoš jezdí v cros helmě na simálu a nevypadá to blbě tak on má jeětě krosku tu skutrovou jsem měl jednou ale počítej stím že na tebe bude víc foukat je to vlastně jako jen štít no já mám integrálka a pohoda jinak v kokosu bych nejezdil ! děda se vysekal v male rychlosti a měl otřes mozku to je prostě jen epoxid a hovno to vydrží a vypadal bych ještě jak debil ten vozím jen kdybych náhodou potkal někoho známyho a chtěl by někam hodit :-D
 
 
Datum: 25. října 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna integralka na fichtla vypadá vyslovene blbo.. cross ešte viac :-D na fichtla podla mna vypadá najlepšie zaludovka alebo kokos, alebo ked novšia prilba tak otvorená, ja mám otvorenú prilbu od motowell http://www.emacher.cz/fotocache/bigorig/Helmets/Open/o_OFJ_Silver.JPG
 
 
Datum: 25. října 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Já mám tuhle -moje první nová přilba a spokojenosthttp://www.motocentrum.pel.cz/cs/eshop-ctyrkolky-motorky/prilby/nitro/otevrene/x-512-v-00-8588.html
 
 
Datum: 25. října 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Klasika. Zrepasovanej kokos
 
 
Datum: 25. října 2011 20:19
 
<  82  83  84  85  86  87  88  89  90  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.06.2025 17:51:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu